Diskusní fórum Registrace
Milý Boixi, pokud je cílem tvé návštěvy Lapače především to, aby ses zpátky plazil, je to pochopitelně tvoje věc.
Ale například trend návštěvnosti je takový, že nezadržitelně klesá, a klesá i proto, že například nechodí rodiny s dětmi, které jinde, nebo řekněme rovnou v extralize, tvoří podstatný segment diváků.
Ale možná bude opravdu na Lapači nejlepší a skutečně vsetínská atmosféra, když ji bude ve finále vyrábět tisícovka nejvěrnějších notoriků.
Diskutovaný chorál, respektive jeho text je otázkou tzv. vkusu, je-li na vsetínském hokeji nejdůležitější to, že se na Lapači chlastá, tak nakonec proč ne...
Ale například trend návštěvnosti je takový, že nezadržitelně klesá, a klesá i proto, že například nechodí rodiny s dětmi, které jinde, nebo řekněme rovnou v extralize, tvoří podstatný segment diváků.
Ale možná bude opravdu na Lapači nejlepší a skutečně vsetínská atmosféra, když ji bude ve finále vyrábět tisícovka nejvěrnějších notoriků.
Diskutovaný chorál, respektive jeho text je otázkou tzv. vkusu, je-li na vsetínském hokeji nejdůležitější to, že se na Lapači chlastá, tak nakonec proč ne...
Jinak pouštět místo geniálního a úderného Vstávajte, ogaři tu novou pitomost o chlastu, je opravdu, nezlobte se na mne, hovadina, které se snad vyrovná jen Dej gól, gól dej, budeš pro všechny nej, kterýžto song kdysi pouštěli na Spartě...
odkaz
Pokud má být jednou z hlavních cílových skupin návštěvníků Lapače mládež, respektive rodiny s dětmi, pak je nový "chorál" opravdu trefou do černého.
Kdo to vymyslel, proboha?
odkaz
Pokud má být jednou z hlavních cílových skupin návštěvníků Lapače mládež, respektive rodiny s dětmi, pak je nový "chorál" opravdu trefou do černého.
Kdo to vymyslel, proboha?
Je pravda, že Lapač tak trochu připomíná zaplivanou putyku, kam už se chodí jen chlastat...
Už jste se někdo přihlásil na pozici DJ?
Už jste se někdo přihlásil na pozici DJ?
Na pocitech nezáleží, hlavně, že máme apku!
Apka dobrá, všechno dobré!
Jo, začalo to, ten nedobrý pocit, už výzvou, aby si případní brigádníci přinesli na natírání Lapače vlastní rukavice...
Apka dobrá, všechno dobré!
Jo, začalo to, ten nedobrý pocit, už výzvou, aby si případní brigádníci přinesli na natírání Lapače vlastní rukavice...
Nicméně z této diskuze "o ničem" vyplynula, dle mého, jedna podstatná věc.
Kdo vlastně za klub komunikuje, kdo má na starosti komunikaci, či chce-li někdo (neexistující) komunikační strategii?
Kdo natočil nějaké video (bez kterého si dnes už nikdo ani nep.dne), ve kterém by řekl tak a tak, chceme aby na Lapači bylo co nejmíň prázdných míst, proto jsme spustili tu a tu aplikaci, která, jak věříme, bude přínosem pro klub i pro diváky...
A tak je to u nás, co se týká komunikace, se vším...
Tesil řeší příchody hráčů v lednu, p. Hanák je sportovní manažer a Neumanna nevidět, neslyšet...
Kdo vlastně za klub komunikuje, kdo má na starosti komunikaci, či chce-li někdo (neexistující) komunikační strategii?
Kdo natočil nějaké video (bez kterého si dnes už nikdo ani nep.dne), ve kterém by řekl tak a tak, chceme aby na Lapači bylo co nejmíň prázdných míst, proto jsme spustili tu a tu aplikaci, která, jak věříme, bude přínosem pro klub i pro diváky...
A tak je to u nás, co se týká komunikace, se vším...
Tesil řeší příchody hráčů v lednu, p. Hanák je sportovní manažer a Neumanna nevidět, neslyšet...
Ovšem jen s tím rozdílem, že tam za to položení ručníku nic platit nemusíš, ale tady roky cáluješ za permici, abys podpořil klub...
Já proti tomu nic nemám, jen to mohl klub lépe "vykomunikovat" a pojmout, viz můj předchozí příspěvek, tzn. odměnit a ne "trestat"...
Já proti tomu nic nemám, jen to mohl klub lépe "vykomunikovat" a pojmout, viz můj předchozí příspěvek, tzn. odměnit a ne "trestat"...
Prostě udělat to pozitivní formou a ne formou trestání těch, kteří nepřijdou na každý hokej, ale mají permici, protože nejsou sobci a touto formou x let podporují klub...
Dobře, ale proč klub někomu dává permice (předpokládám, že to jsou permice pro firmy), na lukrativní místa, když tato místa nejsou využívána natolik, že celou sezónu zejí prázdnotou?
Ale opět jsme u té komunikace.
Klidně se to mohlo udělat formou "kampaně", (když už máme ty chytré mobily, že), typu "poděl se o svoje místo!" nebo "Nemůžeš na Lapač? Sdílej svoje místo!"
A to nejsem profesionální marketér...
Ale opět jsme u té komunikace.
Klidně se to mohlo udělat formou "kampaně", (když už máme ty chytré mobily, že), typu "poděl se o svoje místo!" nebo "Nemůžeš na Lapač? Sdílej svoje místo!"
A to nejsem profesionální marketér...
Samozřejmě. že návštěvy neklesají kvůli jen marketingu.
Ale to, že návštěvy klesají, nebo, že se dokonce nepodaří vyprodat finále (!) s GT (!), či na semifinále s Jihlavou, (a play-off je přece vrcholem sezóny, je návštěva cca dvě třetiny kapacity, by mělo být jistě i důvodem k zamyšlení pro toho, kdo ten marketing dělá, pokud ho tedy někdo dělá...
Ale to, že návštěvy klesají, nebo, že se dokonce nepodaří vyprodat finále (!) s GT (!), či na semifinále s Jihlavou, (a play-off je přece vrcholem sezóny, je návštěva cca dvě třetiny kapacity, by mělo být jistě i důvodem k zamyšlení pro toho, kdo ten marketing dělá, pokud ho tedy někdo dělá...
Kupujeme si produkt, ne pravdu, i když tu si vlastně taky kupujeme...
Máš samozřejmě, pravdu, že když jdeme na Lapač, tak si kupujeme pravdu.
Jde jen o to, jak se tento produkt prodává, a klesající návštěvy na Lapači, pokud toto bereme jako hlavní ukazatel, naznačují, že v tomto směru v prodeji "produktu" něco hapruje.
Říká se tomu marketing, nestyďme se za ten pojem...
Jde jen o to, jak se tento produkt prodává, a klesající návštěvy na Lapači, pokud toto bereme jako hlavní ukazatel, naznačují, že v tomto směru v prodeji "produktu" něco hapruje.
Říká se tomu marketing, nestyďme se za ten pojem...
Mám pocit, čistě osobní, nikomu nevnucovaný, že tzv. vedení klubu začíná nějak zanedbávat tzv. komunikaci, která je, ano, dnes velmi zásadním faktorem tzv. korporátní identity (čili ztotožnění se s klubem).
Cosi se říká o změně loga či dokonce změně barev.
Co na to vedení?
Mlčí...
Je jasné, že nás z Lapačem do extraligy nepustí (tedy jakékoliv snažení o to nemá smysl), proslýchá se něco o rekonstrukci Lapače.
Co na to vedení?
Mlčí...
Zavedení tzv. věrnostního programu se odbude krátkou notickou, která vyvolá jen dohady...
Ano, komunikace, která je dnes alfou i omegou, nám nějak vázne...
Cosi se říká o změně loga či dokonce změně barev.
Co na to vedení?
Mlčí...
Je jasné, že nás z Lapačem do extraligy nepustí (tedy jakékoliv snažení o to nemá smysl), proslýchá se něco o rekonstrukci Lapače.
Co na to vedení?
Mlčí...
Zavedení tzv. věrnostního programu se odbude krátkou notickou, která vyvolá jen dohady...
Ano, komunikace, která je dnes alfou i omegou, nám nějak vázne...
No dobře, ale proč by měl Jarah, pokud to dobře chápu, půjčovat někomu kartičku, aby mu to zajistilo bodíky?
To už můžeme rovnou na Lapači zavést sociální kredity...
To už můžeme rovnou na Lapači zavést sociální kredity...
Mohl by to klub ještě udělat jako Železnice Slovenské republiky, státní dopravce.
Buď si stáhneš aplikaci, nebo zaplatíš u kasy za jízdenku euro navíc, z neobsazené stanice potom o tři eura navíc.
Buď si koupíš vstupenku přes aplikaci, nebo zaplatíš u kasy o padesátku víc...
Dělá se to pro lidi, jejich pohodlíčko, aby nemuseli čekat ve frontě u kasy, ale živý člověk se nám z toho jaksi vytratil...
Buď si stáhneš aplikaci, nebo zaplatíš u kasy za jízdenku euro navíc, z neobsazené stanice potom o tři eura navíc.
Buď si koupíš vstupenku přes aplikaci, nebo zaplatíš u kasy o padesátku víc...
Dělá se to pro lidi, jejich pohodlíčko, aby nemuseli čekat ve frontě u kasy, ale živý člověk se nám z toho jaksi vytratil...
Repráky jsou nadupané schválně.
Mají sloužit k přehlušení hostujících fanoušků během přerušení hry.
V Tychách, soudě aspoň podle přenosu, to řvalo taky tak.
Asi trend...
Mají sloužit k přehlušení hostujících fanoušků během přerušení hry.
V Tychách, soudě aspoň podle přenosu, to řvalo taky tak.
Asi trend...
Nehrál kdysi Lichanec za nás?
A Wesley taky?
Ale jinak přátelák svůj účel splnil, tak tudy ne, přátelé!
A Wesley taky?
Ale jinak přátelák svůj účel splnil, tak tudy ne, přátelé!
VM i NJ, nevím, tamější arény nemají přece pružné mantinely.
Spíš to vidím na GT, či Ol, nebo Palác kultury a sportu v moskevských Lužnikách...
Spíš to vidím na GT, či Ol, nebo Palác kultury a sportu v moskevských Lužnikách...
Už aby se konečně řešil LED led, jestli se měl na Lapač dávat, nebo ne!
A taky to, jestli měl DJ pouštět před rozhodujícím samostatným nájezdem v n-tém zápase nekonečné základní části proti Vepřovu, Frýdku-Místku či Gottwaldovu (nehodící se škrtněte) píseň Není nutno, protože jsme ten samostatný nájezd opět neproměnili, možná i vinou DJ, který zvolil nesprávnou hudbu, místo toho, aby pustil třeba Highway to Hell...
A taky to, jestli měl DJ pouštět před rozhodujícím samostatným nájezdem v n-tém zápase nekonečné základní části proti Vepřovu, Frýdku-Místku či Gottwaldovu (nehodící se škrtněte) píseň Není nutno, protože jsme ten samostatný nájezd opět neproměnili, možná i vinou DJ, který zvolil nesprávnou hudbu, místo toho, aby pustil třeba Highway to Hell...
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
Reagovat
Na rozdíl od těch, kteří jej vymysleli.
Jeden z oblíbených popěvků, který si v rodinném kruhu zpíváme, když přebíráme hrách, jsou ..rvy ze Zlína.
Přeji novému chorálu úspěch...