Nová sezona, nový název soutěže. Bude se hrát CHANCE LIGA
Po třech sezonách končí společnost WSM jako hlavní partner druhé nejvyšší české hokejové soutěže. V letošním ročníku již soutěž ponese název nového titulárního partnera, kterým se stala akciová společnost Chance, jedna z největších sázkových kanceláří v České republice. „Soutěž získala na prestiži, její úroveň roste a návštěvnost patří mezi srovnatelnými evropskými ligami k nejvyšším,“ těší prezidenta Českého hokeje Tomáše Krále.
„Pokrok, kterého soutěž dosáhla, potvrzuje i spojení s významným partnerem. Velmi si vážíme toho, že naše spolupráce bude dlouhodobá a rozšiřuje prostor pro prezentaci ligy, stejně jako klubů, které v ní nastupují,“ pokračuje prezident Českého hokeje. První liga v loňském ročníku patřila mezi nejnavštěvovanější soutěže v Evropě. Umístila se na 11. místě. Mezi nižšími soutěžemi byly sledovanější už pouze druhá nejvyšší švédská soutěž Allsvenskan a německá DEL2.
„Rozhodujícím faktorem pro spolupráci byla dlouhodobě vysoká kvalita soutěže. Chance se okolo hokeje pohybovala i v minulosti, a tak jsme mohli navázat na dřívější dobré zkušenosti. A pro naše klienty je hokej jedním z nejoblíbenějších sportů, proto nám dávalo smysl s ním spojit jméno,“ zdůvodňuje nové partnerství Roman Rypáček, ředitel CHANCE, a.s.
Sázková společnost Chance byla založena v roce 1991 a patří mezi největší provozovatele kurzových sázek v České republice. Vedle kurzových sázek, provozovaných v kamenných pobočkách a na internetu, nabízí číselnou loterii Korunka nebo číselné hry Kostky a Poker. Od roku 2013 je součástí holdingu Tipsport.
BPA se stala novým marketingovým partnerem ligy
Vedle nového titulárního partnera první, kterým se stala společnost Chance a. s. má soutěž i nového marketingového partnera, kterým se stala společnost BPA sport marketing. „Dohodě předcházela jednání s vedením soutěže a s jednotlivými kluby, kterým bych chtěla za konstruktivní přístup poděkovat,“ řekla předsedkyně představenstva a ředitelka společnosti Jana Obermajerová.
BPA sport marketing je také výhradním marketingovým partnerem Českého hokeje, reprezentace a Tipsport extraligy. „Chceme se zaměřit především na další zviditelnění soutěže, přičemž využijeme zkušeností, které jsme díky dlouholetému působení v ledním hokeji získali,“ dodala Obermajerová.
Zdroj: hokej.cz/Marek Hedbávný