Vstupenky online

Vsetín představuje generálního partnera, do názvu klubu vstupuje společnost ROBE

Václav Trávníček • 04.07.2016

VHK ROBE Vsetín. Tak se bude nově jmenovat vsetínský hokejový klub, který na pondělní tiskové konferenci oficiálně představil generálního partnera, společnost ROBE Lighting s.r.o. „Jsme dohodnuti na víceleté spolupráci a pevně věříme, že se podaří naplnit náš cíl a tím je postup mužského týmu do 1.ligy již na konci této sezony,” uvedl jednatel VHK Daniel Tobola.

Po oznámení prvních posil a také změn v realizačním týmu mužů jde o další pozitivní signál směrem k fanouškům, kteří vsetínský hokej dlouhodobě podporují. „Jsme rádi, že se nám náš klub během našeho čtyřletého vedení podařilo stabilizovat ekonomicky, hráčsky a výsledkově a tato spolupráce mezi VHK Vsetín a společností ROBE Lighting s.r.o. dává další předpoklad posunout hokejový Vsetín opět o krok dále,” sdělil Tobola. „Ze všech dosavadních jednáních je cítit, že obě strany vnímají, že se jedná o spojení dvou významných značek, vsetínského hokeje a společností ROBE Lighting, která je světovou špičkou ve svém oboru. Všichni věříme, že se na Vsetíně můžeme těšit na ještě lepší hokejové zážitky na Lapači,” dodal vsetínský manažer.

„Jsem velmi rád, že se nám tuto spolupráci podařilo navázat. Výrazně nám k tomu dopomohli fanoušci, kteří chodí na zápasy v hojném počtu. Když nás budou takto podporovat i nadále, bude se nám práce dělat lépe. Já osobně se už nemůžu dočkat, až začne sezona," uvedl sportovní manažer VHK Radim Tesařík.

Firma ROBE Lighting s.r.o. je ryze česká společnost, která se specializuje na výrobu profesionálních inteligentních světel pro koncertní, divadelní, studiové a architektonické použití. Společnost, která vznikla v roce 1994, se během let vypracovala na světového lídra v oboru. Ve svých výrobních závodech v Rožnově pod Radhoštěm a Valašském Meziříčí o celkové rozloze 48.000 m2 zaměstnává více než 550 zaměstnanců. Vývoj i veškeré výrobní procesy jsou soustředěny ve firmě s velmi silným důrazem na řízení kvality.

Hlavní filozofií společnosti je co nejbližší spolupráce s distributory, obchodními partnery a konečnými uživateli. Firma se snaží co nejpozorněji naslouchat potřebám zákazníků a přizpůsobovat se jednotlivým trhům. Kromě vlastních poboček ve Velké Británii, Francii, Spojených státech amerických, Spojených arabských emirátech a Singapuru má společnost své zastoupení v dalších osmdesáti zemích světa.

banner pod článkem